recon 2 Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: puchalsw
2011-06-09, 14:46
obniżka Snugpak
Autor Wiadomość
SmileOn 
the violinist

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 578
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-06-06, 21:38   

Ponoć się spytali drogą mailową, ponoć...
_________________
SmileOn
https://www.youtube.com/p...GnQ4vHl3mTbWBdx
 
     
Arizzon Shop 
Agnieszka


Dołączyła: 28 Sie 2009
Posty: 0
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-06-07, 09:08   

SmileOn napisał/a:
Ponoć się spytali drogą mailową, ponoć...


Przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, bynajmniej nie jest to wynikiem olewania.

Snugpak odpowiedział, że lewe śpiwory sprzedają się rzadziej, w związku z tym istnieje ryzyko, że lewy śpiwór będzie pochodził z innej partii produkcyjnej. Jedynym rozwiązaniem problemu byłoby zaprzestanie oferowania dwóch opcji zamka w produktach azjatyckich, a pozostawienie takiej możliwości w śpiworach brytyjskich. Tak też najprawdopodobniej się stanie.
_________________
Best Brands, Best Quality.
 
     
Offtime 
niedzielny harcerzyk


Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 471
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 09:13   

No to SmileOn teraz pewnie jesteś zadowolony? :P
_________________
Moja kolekcja militariów

Casual Survival Blog
_________________
Forum internetowe nie służy dyskusji, co najwyżej wymianie poglądów.
 
     
SmileOn 
the violinist

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 578
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-06-07, 11:46   

Ponoć mail do Snugpaka wyszedł 29 kwietnia, więc czekaliście na odpowiedź ponad miesiąc? Jeśli tak to ja nazywam to "olewaniem". Nie wiem gdzie swoje śpiwory szyje FN ale są w podobnych cenach i nie ma takich problemów z jakością. Widać Snugpak uznał że Polakom wepchnie się każdą szmirę bo skoro nasi sprzedawcy robią nas na lewo i prawo i nie dbają o naszą satysfakcję to i oni mogą.
Nie, nie jestem zadowolony, jestem zdegustowany.
_________________
SmileOn
https://www.youtube.com/p...GnQ4vHl3mTbWBdx
 
     
puchalsw 
Skandynawski Oprawca


Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 1999
Skąd: Zielona Białołęka
Wysłany: 2011-06-07, 13:01   

SmileOn napisał/a:
Widać Snugpak uznał że Polakom wepchnie się każdą szmirę

...I znowu nas Polaków robią w bambuko, a my im przecież i husarie pod Wiedniem... i Dywizjon 303, a oni nas bohaterów... :-/
Wybaczcie nie mogłem się powstrzymać...
_________________
F..k it, I'll Do It Myself!
 
     
Offtime 
niedzielny harcerzyk


Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 471
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 13:36   

puchalsw napisał/a:
SmileOn napisał/a:
Widać Snugpak uznał że Polakom wepchnie się każdą szmirę

...I znowu nas Polaków robią w bambuko, a my im przecież i husarie pod Wiedniem... i Dywizjon 303, a oni nas bohaterów... :-/
Wybaczcie nie mogłem się powstrzymać...


Ja osobiście miałbym w "głębokim poszanowaniu" kto to wyprodukował i jakie pobudki mu przyświecały przy wprowadzaniu tego na rynek. Żale kierowałbym do tego kto mi to sprzedał.
AS kupił od Snugpaka więc niech się z nimi biją, SmileOn kupił od AS i z nimi powinien rozmawiać.

Odpowiedz Snugpaka w tym momencie nie ma żadnego znaczenia, przynajmniej dla SmileOn'a bo on nie od nich bubel kupił.... Przynajmniej ja to tak widzę, może jemu umywanie rąk przez AS nie przeszkadza.

Osobiście po zakupie Jungle Baga wyrobiłem sobie zdanie o Arizzon Shop, oni mi ten bubel w zawyżonej cenie sprzedali a nie Snugpak. Sami sobie markę psują sprzedając tandetę w takich cenach...
_________________
Moja kolekcja militariów

Casual Survival Blog
_________________
Forum internetowe nie służy dyskusji, co najwyżej wymianie poglądów.
 
     
SmileOn 
the violinist

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 578
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-06-07, 13:53   

Osobiście nie mam pretensji do Agnieszki tylko do firmy Arizzon. W Polsce zwykle nie szanuje się potencjalnego konsumenta (w szczególności już po zakupie) i nie jest to zwykle podyktowane złą wolą szeregowych pracowników a polityką firmy i cięciem kosztów. Ja rozumiem że mogą być drobne różnice w szyciu, różne materiały, ale ok 8 cm na długości zamka to już chyba przesada.
P.S. Offtime - po prostu nie chce mi się już użerać z negocjacjami i wymianami, mam wrażenie że i tak niczego już nie wywalczę a tylko stracę na wysyłki. Gdyby firma X chciała mieć zadowolonych klientów to znając ich problem, mogli by sami zaproponować rozwiązanie.
_________________
SmileOn
https://www.youtube.com/p...GnQ4vHl3mTbWBdx
 
     
Offtime 
niedzielny harcerzyk


Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 471
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 14:09   

SmileOn napisał/a:
[...]
P.S. Offtime - po prostu nie chce mi się już użerać z negocjacjami i wymianami, mam wrażenie że i tak niczego już nie wywalczę a tylko stracę na wysyłki. Gdyby firma X chciała mieć zadowolonych klientów to znając ich problem, mogli by sami zaproponować rozwiązanie.

Z tego samego powodu nie odesłałem śpiwora, po co ponosić dodatkowy koszt wysyłki zwrotu. Nie wspominając o tym że jak się siedzi tyle w pracy co ja to wycieczka na pocztę staje się nieco problematyczna.
Ot naukę o AS pobrałem i tyle mojego...
Nauka ta zniechęciła mnie do zakupu pokrowca na plecak, za połowę tych pieniędzy kupię bubel w Decathlonie, nie muszę bubla kupować w AS i płacić nie wiem za co...
_________________
Moja kolekcja militariów

Casual Survival Blog
_________________
Forum internetowe nie służy dyskusji, co najwyżej wymianie poglądów.
 
     
Arizzon Shop 
Agnieszka


Dołączyła: 28 Sie 2009
Posty: 0
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-06-07, 14:19   

Offtime napisał/a:

Odpowiedz Snugpaka w tym momencie nie ma żadnego znaczenia, przynajmniej dla SmileOn'a bo on nie od nich bubel kupił.... Przynajmniej ja to tak widzę, może jemu umywanie rąk przez AS nie przeszkadza.


Chwila! O umywaniu rąk moglibyśmy mówić wtedy kiedy ktoś chciał odesłać śpiwór, a ma na to w świetle prawa 10 dni od daty odebrania paczki, a my byśmy się na niego wypięli. Umywaniem rąk byłoby również, gdybyśmy olali temat i nie wracali więcej do dyskusji. Tymczasem, nadal tu jestem i nie otrzymałam od żadnego z was informacji o chęci zwrotu śpiwora. Żaden taki mail, nie wpłyną również na naszą sklepową skrzynkę.

Rozumiem, że ktoś może być niezadowolony z zakupu z takiego czy innego powodu (sama mam Jungle'a i będę bronić tego śpiwora), ale "umywanie rąk" to określenie trochę na wyrost.
_________________
Best Brands, Best Quality.
 
     
Armat 
Technokrata


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 461
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 14:24   

Arizzon Shop napisał/a:
Tymczasem, nadal tu jestem i nie otrzymałam od żadnego z was informacji o chęci zwrotu śpiwora. Żaden taki mail, nie wpłyną również na naszą sklepową skrzynkę.
Czyli wychodzi na to, ze niektorzy tylko narzekaja i nic z tym nie zrobili :D
_________________
It's not a bug, it's a feature!

Survival is no fun. If it is fun, that means you are camping.
 
     
Offtime 
niedzielny harcerzyk


Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 471
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-07, 14:36   

Armat napisał/a:
Arizzon Shop napisał/a:
Tymczasem, nadal tu jestem i nie otrzymałam od żadnego z was informacji o chęci zwrotu śpiwora. Żaden taki mail, nie wpłyną również na naszą sklepową skrzynkę.
Czyli wychodzi na to, ze niektorzy tylko narzekaja i nic z tym nie zrobili :D

Zrobili, powstrzymali się od dalszych zakupów żeby więcej kasy nie wtopić w przewartościowany towar.

Arizzon Shop napisał/a:
Offtime napisał/a:

Odpowiedz Snugpaka w tym momencie nie ma żadnego znaczenia, przynajmniej dla SmileOn'a bo on nie od nich bubel kupił.... Przynajmniej ja to tak widzę, może jemu umywanie rąk przez AS nie przeszkadza.


Chwila! O umywaniu rąk moglibyśmy mówić wtedy kiedy ktoś chciał odesłać śpiwór, a ma na to w świetle prawa 10 dni od daty odebrania paczki, a my byśmy się na niego wypięli. Umywaniem rąk byłoby również, gdybyśmy olali temat i nie wracali więcej do dyskusji. Tymczasem, nadal tu jestem i nie otrzymałam od żadnego z was informacji o chęci zwrotu śpiwora. Żaden taki mail, nie wpłyną również na naszą sklepową skrzynkę.

Rozumiem, że ktoś może być niezadowolony z zakupu z takiego czy innego powodu (sama mam Jungle'a i będę bronić tego śpiwora), ale "umywanie rąk" to określenie trochę na wyrost.

2011-04-29, 12:46 ostatni post z Twojej strony w tym temacie. Później cisza, żadnych wyjaśnień, niczego. Wcześniej też odpowiedzialność zrzucona na Snugpaka.
Oczywiście, można było odesłać, tak się robi w przypadku gdy sprzedawca olewa konsumenta i umywa rączki od odpowiedzialności za sprzedaż bubla. Zwrot towaru to ostateczność która jest kłopotliwa dla klienta i pozostawia bardzo negatywne wrażenie o sprzedawcy.

Sam osobiście spodziewałem się jakiś wyjaśnień i może, choć mniej, przeprosin za sprzedaż bubla.
Oczywiście też zmiany zdjęć które wprowadzają klienta w błąd.

Ale widać wasza metoda to sprzedać i zapomnieć... Znajdzie się kolejny frajer co kupi... Normalnie jakbym od jakiegoś małoletniego leszcza coś na Allegro kupił...
_________________
Moja kolekcja militariów

Casual Survival Blog
_________________
Forum internetowe nie służy dyskusji, co najwyżej wymianie poglądów.
 
     
Qasz 
Tata psychopata


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 515
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-06-07, 14:42   

Ale już się wylało dziecko z kąpielą... wniosek jest chyba taki że co jak co to, śpiwór chyba trzeba jednak pomacać przed zakupem, coś jak z plecakiem - co jedni chwalą, innym nie będzie pasować bo są bardziej rośli.

Mnie udało sie dorwać w selgrosie śpiwór za 50 zł, w plamiaku - po przespanej nocy w warunkach balkonowych (9*C) około trzeciej w nocy musiałem przewentylować śpiwór i rozpiąć zamek przy nogach na resztę nocy, było mi gorąco. Dałem 50 zł - zamki się przycinają, nie ma moskitiery, jest za ciepły na lato i waży 2,2 kg. Dam go żonie na wyjazdach, ona jest zmarzluchem. Ale dotykałem i zakładałem że na jesień w sam raz.

Słowem pupa, śpiwora się przez net nie kupuje.
_________________
Lotus Turbo Challenge II
Don't Fak-up, Pack-up and Let's go!
 
 
     
PA 


Pomógł: 12 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 360
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-06-07, 14:42   

Tak przypatruję się temu tematowi i stwierdzam, że zachowujecie się jak dzieci. Z kilku powodów.

Pierwszy jest oczywisty: firma Snugpak oferuje produkty, których parametry odbiegają od rzeczywistych w sposób dający się zauważyć i jeśli ktoś z Was umiał czytać przed zakupem to mógł takich informacji zasięgnąć w swoim ulubionym internecie, a widząc jak długo siedzicie przed kompami to mieliście ku temu okazje. Nie mieszkacie w Chinach i embarga na info o Snugpaku nie ma. Każdy wiedział co kupuje - mówię o parametrach, a nie o błędach w szyciu/nieodpowiednich zamkach itp.

Drugi to taki, że kupując przez internet macie rękojmię czy jak się to zwie. Dostaliście bubel - odsyłacie. Powinniście dostać zwrot kasy lub wymienić towar na pozbawiony wad. Ale widzę, że zamiast załatwić sprawę wolicie robić przedstawienie. To ewidentnie świadczy o celu waszych działań. Wam nie chodzi o śpiwór tylko o rozkręcenie zadymy.

Trzeci to taki, że kupujecie towar od firmy, która mimo waszych obraźliwych uwag starała się zrobić ukłon pod adresem użytkowników forum robiąc promocję cenową. Sam jestem handlowcem i nie wierzę by na tym wiele zyskała w sensie finansowym. Podejrzewam, że celem było wypromowanie firmy jako tej, która interesuje się klientem o specyficznych preferencjach - takim jak Wy. Ale dostawca 2 (słownie:dwóch) śpiworów na sprzedanych 30 "nawalił" czego sam dystrybutor nie był świadom dopóki nie zgłosiliście swoich uwag odnośnie zakupionych towarów (bo nie sądzę by każdy śpiwór mógł być dokładnie sprawdzony w firmie Arizzon). Ale zamiast zachować się jak dorośli ludzie, dogadać się ze sklepem i załatwić sobie śpiwory to robicie gnój.

I teraz zastanawiam się czy ktoś zrobi dla Was jakąkolwiek promocję mając taki przykład.
_________________
Those who travel far must travel light.
http://just-hike.blogspot.com/
"Use dehydrated water whenever possible, despite the expense." - The Ultralighter
 
 
     
Ciek 
awski


Pomógł: 8 razy
Wiek: 22
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 788
Skąd: z kanapy przed TV
Wysłany: 2011-06-07, 15:03   

Zanim zabrniemy dalej w tej dyskusji, np. zaczynając śpiewać Bogurodzicę chciałbym uprzejmie zauważyć, że po pierwsze od umowy zawartej na odległość można bez podania przyczyny odstąpić w terminie 10 dni, a poza tym w przypadku niezgodności towaru z umową jak to ma miejsce w przypadku SmileOn zgodnie z treścią art. 8 ust. 1 i 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie KC:

„1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.”

Czyli kwestia zamków, które jakoś do siebie nie chcą pasować to jest problem sprzedawcy, nie nabywcy i jedyne co trzeba zrobić to ustalić ze sprzedawcą preferowaną formę zwrotu, zwrotu na koszt sprzedawcy.
 
     
SmileOn 
the violinist

Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 578
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2011-06-07, 15:05   

PA napisał/a:
Drugi to taki, że kupując przez internet macie rękojmię czy jak się to zwie. Dostaliście bubel - odsyłacie. Powinniście dostać zwrot kasy lub wymienić towar na pozbawiony wad. Ale widzę, że zamiast załatwić sprawę wolicie robić przedstawienie. To ewidentnie świadczy o celu waszych działań. Wam nie chodzi o śpiwór tylko o rozkręcenie zadymy.[/b]


Pierwsze śpiwory jakie dostałem nie pasowały mi ze względu na sposób spinania i również miały wady w postaci zamków różnej długości (co opisałem i udokumentowałem fotograficznie) - więc wymieniłem. Miałem nadzieję że drugie jakie dostane będą pozbawione wady w postaci różnych długości zamków (i tylko co do tego "się czepiam"), niestety zamki różnią się długością jeszcze bardziej. Problem opisałem od razu, czekałem również na odpowiedź na rzeczonego maila do Snugpaka. Owszem mogłem odesłać śpiwory i po raz drugi stracić na wysyłce, ale nie o to mi chodzi. Gdyby ktoś powiedział "wymienimy ci śpiwory na pasujące do siebie" to był bym naprawdę usatysfakcjonowany.
Naprawdę uważasz że pienie w tym temacie?
_________________
SmileOn
https://www.youtube.com/p...GnQ4vHl3mTbWBdx
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11